شهرداری بومهن
1402/08/28 تجمع اعتراضی به جنایات رژیم کودک کش اسراییل در شهرستان پردیس برگزار شد
تجمع اعتراضی به جنایات رژیم کودک کش اسراییل در شهرستان پردیس برگزار شد


به همت شهرداری بومهن، تجمع باشکوه مردمی حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه در روز شنبه 27 آبان ماه در شهرستان پردیس برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، با گذشت قریب به چهل روز از یکی از برجسته‌ترین عملیات‌ها و شاهکارهای نظامی در تاریخ مدرن و پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم و فروریختن هیمنه‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی ، قتل عام و کشتار مردم بی دفاع غزه کماکان ادامه دارد.

 

رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند.

 

در همین خصوص بعد از ظهر روز شنبه 27 آبان ماه مردم ولایتمدار و انقلابی بومهن، دوشادوش سایر شهرهای شهرستان پردیس با حضور گسترده و مقتدرانه خود ضمن اظهار همدردی بامادران شهدای غزه، با اظهار خشم و عصبانیت از این میزان خباثت، از مجامع جهانی خواستار قطع آدم کشی رژیم منحوس صهیونیستی و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده غزه شدند.

 

این مراسم به همت شهرداری با حضور مدیریت شهری بومهن از ساعت 15 آغاز شد و شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی بر ضد آمریکا و فرزند نحس و نامشروعش اسراییل غاصب ، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشتند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 360
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal