شهرداری بومهن
1403/02/02 اجرای عملیات آسفالت بلوار اصلی امام خمینی (ره) با اعتباری حدود 150 میلیارد ریال
اجرای عملیات آسفالت بلوار اصلی امام خمینی (ره) با اعتباری حدود 150 میلیارد ریال

شهردار بومهن از اجرای عملیات آسفالت بلوار امام خمینی (ره) این شهر با اعتباری حدود 150 میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، عبدا... میرزایی اظهار کرد: در روزهای اخیر عملیات اجرایی آسفالت، لکه‌گیری و روکش آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی شهربومهن از جمله عملیات تراش آسفالت فرسوده و روکش کلی آسفالت بلوار امام خمینی(ره) شروع شده و تاکنون حدود 1500 تن آسفالت در این معبر بکار رفته است.

 

وی افزود: با توجه به موقعیت شهر بومهن و اینکه این شهر کریدور ورودی به استانهای شمالی کشور میباشد، بلوار امام خمینی (ره) یکی از پرتردد ترین معابر شرق استان بوده و بهسازی آن به منظور تردد ایمن و آسان شهروندان و شمار زیادی از هموطنان عزیز بسیار حائز اهمیت است.

 

میرزایی ادامه داد: این بلوار دارای 4 کیلومتر طول بوده و عملیات بهسازی و روکش آسفالت آن با مبلغی بالغ بر 150 میلیارد ریال هم اکنون در حال اجراست و امیدواریم که با اتمام این پروژه بخش اعظم معظل ترافیک برطرف شده و پیرو آن موجب روانسازی و ایمنی تردد وسایط نقلیه و همچنین جلب رضایت شهروندان شود.

 

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد اتخاذ شده مدیریت شهری در سال 1403 طرح جامع ساماندهی معابر شهری با اولویت مناطق کمتر برخوردارنیز با قوت و جدیت پیگیری خواهد شد و در همین راستا همزمان با بهسازی بلوار اصلی امام خمینی(ره) کوچه ها و معابر فرعی در مناطق مختلف شهر در حال لکه گیری آسفالت میباشد.

 
 
تعداد بازدید: 63
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal