شهرداری بومهن
1402/12/22 پیام شهردار بومهن در خصوص رعایت ایمنی در آخرین چهارشنبه سال
پیام شهردار بومهن در خصوص رعایت ایمنی در آخرین چهارشنبه سال


عبدالله میرزایی : شهروندان با یک چهارشنبه سوری شاد و بی خطر به استقبال بهار بروند.

 
به گزارش روابط عمومی شهرداری بومهن، عبدا... میرزایی با تأکید بر حفظ ایمنی و سلامتی شهروندان اظهار کرد: در آستانه سال نو همه ما می‌خواهیم شهروندان خصوصاً کودکان، نوجوانان و جوانان در سلامتی کامل به استقبال سال جدید بروند.
 

وی با اشاره به اتخاذ تمامی تدابیر لازم برای برگزاری یک چهارشنبه سوری شاد اما کاملاً ایمن در سطح شهر بومهن، از آمادگی تمامی مجموعه مدیریت شهری خصوصاً سازمان آتش نشانی برای چهارشنبه آخر سال خبر داد.

 

شهردار بومهن بیان کرد: از شهروندان و خانواده ها انتظار داریم در روز چهارشنبه اخر سال برخی نکات ایمنی را بیش از گذشته رعایت کنند و همچنین هیجانات جوانان را کنترل کنند و با یادآوری سنن ایرانی از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

 

میرزایی یادآور شد: برای پیشگیری از مخاطرات چهارشنبه سوری اقدام به نصب بنرهای هشدار در خصوص استفاده از وسایل آتش زا در چهار شنبه آخر سال کرده است که امیدواریم امسال با رعایت حقوق یکدیگر و اجتناب از رفتار‌های پرمخاطره، شاهد پایان سالی آرام، ایمن و بسیار کم خطرتر نسبت به سال‌های گذشته باشیم.

 

وی از آمادگی مدیریت شهری شهرداری بومهن برای پیشگیری از حوادث خبر داد و افزود: همه عوامل مورد نیاز برای به حداقل رساندن حوادث این روز فراهم شده است.

 

شهردار بومهن از تمامی شهروندان فهیم شهر بومهن در خواست کرد: در صورت بروز هرگونه حریق یا حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره تلفن 110 پلیس، 125آتش نشانی و خدمات ایمنی و همچنین 137 خدمات شهری شهرداری بومهن تماس گرفته و مراتب را با ذکر نوع حادثه و نشانی دقیق اطلاع دهند.

تعداد بازدید: 168
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام
آدرس پست الکترونیکی شما
شماره تلفن
توضیحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal