شهرداری بومهن
1401/08/04 در حاشیه آغاز مرحله دوم طرح جهادی آسفالت؛  شهردار بومهن: طرح شهید حججی وزانه با جدیت اجرا می شود
در حاشیه آغاز مرحله دوم طرح جهادی آسفالت؛ شهردار بومهن: طرح شهید حججی وزانه با جدیت اجرا می شود


شهردار بومهن گفت: در طرح جهادی آسفالت معابر مزین به نام شهید حججی روزانه بین 100 تا 150 تن آسفالت در معابر شهری اجرا می شود.

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری بومهن، مجتبی رضا زاده شهردار بومهن روز چهارشنبه در حاشیه آغاز مرحله دوم طرح جهادی آسفالت معابر شهر بومهن با نام شهید حججی به خبرنگاران گفت: یکی از معضلات اصلی شهر و مطالبات مردم موضوع آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر بود.

 

وی ادامه داد: مرحله اول طرح با لکه گیری بیش از 4 هزار نقطه به اتمام رسید و در مرحله دوم این طرح جهادی با قراردادی بالغ بر 75 میلیارد ریال و لکه گیری معابر اصلی و فرعی با اولویت محله های کم برخوردار آغاز شده است.

 

شهردار بومهن افزود: تا پایان سال طرح جهادی شهید حججی در چند مرحله و با اعتبار 490 میلیارد ریال در سطح شهر اجراخواهد شد.

 

رضا زاده گفت: با حمایت و ابلاغ محسن منصوری استاندار تهران آسفالت شهر بومهن در دست اقدام است تا پیش از شروع فصل بارش و سرما با رعایت اصول فنی بخش عمده طرح اجرایی شود.

 

وی ادامه داد: خدمات رسانی مدیریت شهری در محله های کم برخوردار شهر آباد و ترک آباد در دستور کار ویژه ما برای رضایت ساکنان این محلات است.

 

شهردار بومهن گفت: آسفالت معبر اصلی شهر، بلوار امام خمینی(ره) طرح های پایان سال هستند و با توجه به اینکه محدوده خیابان اصلی در اختیار وزارت راه و شهر سازی است ، برای انجام کار از وزارتخانه درخواست کمک کردیم و در صورتی که اعتباراتی برای ما تامین کنند و سهیمه قیر برای ما در نظر گرفته شود آسفالت کل معبر 4 کیلومتری خیابان اصلی را اصلاح خواهیم کرد.

 

رضا زاده ادامه داد: ساخت و سازهایی در محله هوا و فضا اتفاق افتاده و معابر جدیدی ایجاد شده است و آسفالت معابر خاکی در قالب طرح شهید حججی در مرحله دوم در دستور کار حوزه معاونت عمرانی قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: در طرح تفضیلی شهر بومهن به 4 ناحیه تقسیم شده و طرح جهادی آسفالت معابر در این نواحی در حال انجام است و لکه گیری معابر اجرا شده است و برخی معابر فرعی مانند خیابانهای اسلامی ، غنی، حیدری که سالها مشکل آسفالت نامناسب داشتند روکش شده و در حال تکمیل است.

 
 
 
 
 
 
تعداد بازدید: 296
امتیازدهی
میانگین امتیازها:0 تعداد کل امتیازها:0

مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0
ارسال نظرات
نام  
آدرس پست الکترونیکی شما    
شماره تلفن
توضیحات    
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی  
کد امنیت  
 
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شهرداری بومهن می باشد.
Powered by DorsaPortal